John Freida

Inpackningen som jag pratade om va från John Freida och jag rekommenderar den starkt.. den kostar 95 kr å e ganska dryg jag behövde inte använd så mkt för att håret skulle bli super mjukt....

Tjejkvällen å vernissage va skitrolig igår... men tyvärr så mådde jag piss så jag va inte på partyhumör men jag får ta igen den på lördag när vi ska till Lund för att se Hanna dans me eld, å på Hannas Halloween fest den 31.. jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till men d får bli nåt enkelt som e billigt å fixa.......

Sen har lite nyheter för den modeintresserade! Gina Tricot har öppnat en webshop.. kan ni tänka er d... shit snacka om att jag kommer klicka hem en jäkla massa kläder när jag kommer hem till Stockholm... å jag måste börja fundera på vad jag ska ha på mig till lucia, jul, alla middagar vi ska på mellandagarna å nyårsafton, å sen e d en födelsdags fest som vi bjudna på.. å om jag får praktik så måste jag ha en sjuhelvetes avskedsfest.... å sen e d thanksgiving midda å glöggkväll.... 

Fyfan va skoj.. jag räknar dagar tills ja får komma hem till Stockholm.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-20 @ 11:36:09
Postat av: Mallan

D finns mycket kul i höst/vinter att se fram emot:)

2008-10-20 @ 11:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0