NHL premiär

Jag pratade me hon som e ansvarig  för praktik på Röda Korset å ja vet inte vad jag ska hoppas på.... hon sa att hon har skickat iväg mina uppgifter till ett par kollegor för att se om det finns nån praktik plats till mig... hon sa att hon skulle höra av sig när hon har fått reda på nåt.... men hon sa att jag inte skulle hoppas att d blir nån praktik i Sundsvall..... Så d känns lite surt.. för jag ville verkligen ha min praktik där å vill d fortfarande för Dubai å Italien har antingen ingen praktik eller skyhöga krav som typ ingen människa uppfyller....

Så jag deppade hela igår på grund av d.. men jag åkte till Outlet ändå å skulle köpa böcker, när jag kommer dit så va hyllorna tomma om man säger så.. d fanns knappt några böcker å välja mellan... men jag hittade en bok jag köpte till slut å d va Neil Strauss bok Spelet.... jag hoppas att d ok...

Ida så börjar NHL å en av första matcherna spelas i Globen å d har varit slutsålt sedan länge, biljetterna blev slutsålda efter en kvart... å ja som så gärna ville gå.... ja struntade i att priset va 1000kr för en biljett... Jaha nu får verkligen se till å åka till New York... å shoppa, kolla på basket, kolla på hockey å festa.. men d visar mtachen på tv ikväll så jag ska ladda upp me snacks å va bänkad framför tv... å då menar inte tv i mitt rum utan ja ska kolla på den i vardagsrummet.. jag tänker va fastklistrad från eftermiddan så ingen tar tv på kvällen... hahahaha


Kommentarer
Postat av: Nilla

vill du vara kvar i sverige? Stockholm har ju ganska många oranisationer eller? kanske göteborg? (neeeeej! ;))

eller länder som inte är så populära? östeuropa? (fast de kanske är populära bland de som vill plugga politik och sånt.. :S)

2008-10-04 @ 14:12:09
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

jag vill flytta till sundsvall men resten av sverige e inget alternativ för mig... d e för tråkigt.. jo men ja ska söka till norge, tjeckien, å andra länder som inte e så heta men d viktiga e att ja e på praktik

2008-10-04 @ 16:47:30
Postat av: Nilla

jo, det förstås.. okej, men kom ihåg Prag! vet inte hur den där hepatitepidemin är nu men... hmm.. O_O



håller verkligen alla fingrar för dig!^
__^

2008-10-04 @ 19:28:01
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

jo ja vet d verkar va asjobbigt me hepatit men jag tänkte man kan söka å sen om ja får d får jag väl vaccinera mig el nåt....jag vet inte just nu allt känns så hopplöst... vi åker å pluggar språk en termin i rom å bara festar å tar d lungt.. å käka en massa italiensk mat å shoppa såklart

2008-10-04 @ 19:57:11
Postat av: Nilla

vad säger du? im game if you are?

vi kommer antagligen vara ganska fattiga ibland och får väl ringa plånböckerna hemma nån gång.. men once in a lifetime experience? ;)



.. men så kom jag på, nazli det kan du ju inte. du ska fortsätta ditt program, ta examen och bli värsta hotshoten!^^

2008-10-05 @ 09:48:10
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Mallan

D finns väl många mysiga städer i sverige, som spelar i samma liga som sundsvall? :)

2008-10-05 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0