One problem solved

Cirkusen med Malmö Dansakademi är över! Finally.. Jag fick svar ifrån kosumentverket och de stod på min sida... Så ja klippte ut ett utdrag ifrån det mailet och mailade de. Jag fick en hel del hjälp av Hadil (Tack så jättemkt för hjälpen) så vi skrev världens mail som va både argt, men snällt så nu e allt d här över.... 

Ett problem som jag slipper oroa mig för 1000 to go.... 

Jag va å lämna blodprov imorse å d gick ganska bra men d kunde ha gått mkt bättre om sjuksköterskan lyssnade på mig, jag förklarade att jag e jättesvår att ta prover på så d e bra om man lägga en värmedyna på armen först innan hon sticker, å sen att hon använder sig av en butterfly nål, men sjävlklart så ville hon göra d på sitt sätt så d blev en vanlig hemsk tjock nål... men d funkade ju inte så hon fick sticka mig i fingret istället på två ställen dessutom för att få blod...

Ja efter d så gick jag till orkanen å pluggade lite grann å mailade runt... så nu e jag hemma å har ingen aning om vad jag ska hitta på... men antagligen blir d plugg eller en runda på stan.... 

Kommentarer
Postat av: Nilla

vad bra att det fixade sig nazli!!^_^



usch för nonchalant personal, du är väl ingen nåldyna O_O

2008-10-20 @ 15:40:03
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

d känns bra att d orfna sig... men va kan man göra med ignorranta sjuksköterskor...

2008-10-20 @ 16:09:52
Postat av: Mallan

Skönt att d fixade sig!

2008-10-20 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0