Oturs förföljd

När jag säger att jag har otur i allt så menar jag det... jag har aldrig tur i nåt... belive me... spel, pengar, killar hälsa.. å ett tag vänner.. Jag har ju haft en HEL del vänner som har varit backstabbing bitches så att säga.... men verkligen super hemska männsikor tills gymnasiet då jag träffade världens bästa vänner en människa kan ha...

När ja skulle göra iordning lunch så skar ja min tummen ganska illa... Jag skar den på förpackningen på turkiska yoghurten... d blev ett snitt på typ 3 cm.... jag fick plåstra om den tre ggr hittills.... så disknigen å tvättandet av kläderna är en pina... får ont i tummen hela tiden...


Kommentarer
Postat av: Nilla

är du säker på att det inte behöver stygn eller nåt sånt? :S

2008-10-21 @ 18:52:03
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

nja vet inte, men d e inte så djupt... jag plåstrat om d hårt.

2008-10-21 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0