Seriously

Ärligt talat kom igen! Jag berättade om min kära faktura på 1600 från Malmö dansakademi.. jag hade mailat de en gång å enligt deras hemsida så ska d svara inom 24h men d gjorde d inte igår så jag skickade ett argt mail ida å förklarade läget men till svar så fick jag har du kvar mailet som du skicka till oss när du inte va intresserad av att gå på kursen.. hallå idiot för d första ringde jagå för d andra vem sparar såna mail????

Man förväntar sig inte att ni ska göra såna korkade tabbar... Så jag hoppas och håller tummarna för att jag ska slippa betala för nåt som jag inte ens har gått på....

Nåt som jag har funderat över eller rättare sagt kom på e att jag har i princip lyssnat på 3 olika låtar i snart 2 veckor.. d e Takidas Curly Sue, Coldplays Cemetaries in London å Rihanna och Marron 5 If i never see your face again...

jag berättar mer om d sen jag måste gå å städa balkongen me min rumskamrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0