Snart e ja klar me tentan

Jag har haft en ganska galen dag ida... först va ja hos läkaren d gick sisådär... man kan säga att läkaren behöver en tvångströja... Sen så träffade jag Ems å Malin i stan... vi käka glass på Montis, d blev citron glass för mig.. å efter d gick vi till Kihls så ja kunde köpa läppglans/läppbalsam.. den e faktiskt ursnygg ja fick först en brunaktig ton me ja gilla den inte ja ville ha den röda så d fick bli d...

Ems köpte ett skärp å Malin köpte en topp ja tyckte att d va ursnygga... Så nu e ja hemma alldeles utmattad å pluggar... ja e snart klar me tenta har 30% kvar om man säger så... men ja tänkte åka å hälsa på min farmor innan d blir för kallt å mörkt

puss


Kommentarer
Postat av: Nilla

tänker du fortfarande på Prag som praktikplats? åk inte dit, läste precis att en Hepatit epidemi pågår där nu.. typ 10 nya fall om dan! >_<

2008-10-02 @ 16:50:08
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Alina

Var gärna med på gissa bilden tävlingen i min blogg! :)

2008-10-02 @ 16:52:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nazli

ok då åker ja inte dit

2008-10-02 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0