some news

Jag har lite nyheter.. jag har tidigare i min blogg skrivit att jag va hos en extremt korkad läkare sist jag va i Stockholm.. och att de ringde mig förra vecka... Gissa vad de ringde ida... de frågade mig om vad jag ville ha för behandling.. fråga mig hallå jag är inte nån jävla läkare... men som tur e så har jag läst på om vad jag har för alternativ.... Så jag rabblade upp några och läkare sa att han skulle skriva ut en remiss... Och jag sa att jag måste bli behandlad under december månad eftersom att jag ska ut på praktik i januari.... Jag ljög lite om det sista... Men jag kommer att få en remiss till Södersjukhuset och om allt går som det ska kommer jag att bli behandlad under december....


Idag så fick jag ut min andra tenta och den verkar va hyfsad, inte alldeles för svår... så jag har pluggat i cirka 3 timmar och tänkte fortsätta me d lite senare...


Kram


Kommentarer
Postat av: Nilla

va bra att du är påväg att få en behandling som faktiskt gör ngt för din hälsa! ^^



2008-10-30 @ 17:24:07
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Anonym

ja men risken e att jag kommer att va dålig hela julen.. operation å sånt

2008-10-30 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0