still in progress

Jag har varit i skolan ida å fixat koder till praktiken å lite info om en omtentamen från min första termin på Malmö Högskola....Sen har jag mailat konsulatet i Seattle och fick ett svar ganska snabbt tillbaka.... Å d va att hon som jag har kontakt me ska prata med general konsulen för att se om möjligheten finns för en praktik för mig.. å sen erbjöd hon sig att skicka mitt cv å personliga brev till konsulat å så... vilket låter ganska positivt ... eftersom att d har haft en dialog  å att d låter positivt.... 

Sen har ambassaden i Luxemburg hört av sig å sagt om jag går vidare så hör d av sig efter 15 nov..... men  jag håller tummarna för Seattle eftersom d verka va så snälla å trevliga...


Ikväll så va jag på ett FN mingel men d gick inte så bra jag e förkyld å har en sju helvetes huvudvärk så jag orkade inte mingla så mkt... men va kan man göra....


Kommentarer
Postat av: Nilla

det later jattebra ju ^^ hoppas allt gar bra!



vila o ta d lugnt nu sa att f;rkylningen ngar over :)

2008-10-16 @ 06:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0