Stockholm 24/11

Ja då va d bestämt, jag kommer att komma hem den 24 nov istället för 1 dec. Anledningen e inte bara min mammas födelsedag utan den här super viktiga läkartiden som jag har pratat om.... D ringde mig igår å frågade mig om jag kunde komma tidigare med tanke på att chansen finns att jag åker på praktik i början på jan... om d ska kunna påbörja en behandling så måste jag på minst ett återbesök som kommer att kosta mig ytterligare 1800kr..... men d kan verkligen va värt d.... när jag pratade med d igår så lovade de att d skulle påbörja någon form av behandling antigen tabletter eller en lite operation där återhämtningstiden inte alls är så länge utan d gammla man får bära på tunga saker bla bla bla.... Men allt d här låter positivt och jag längtar tills jag kommer hem till vännerna å familjen....


Jag har ännu inte hört nåt mer om praktiken sen igår men jag uppdaterar allt här på bloggen såvida d inte e storslagna nyheter för dom kommer jag att ringa er allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0