sysslolös

Shit min dag har varit sååå jävla seg, jag pallar inte längre... Jag har varit hemma hela dan för att min kompis expojkvän skulle komma å lämna hennes saker å hämta sina saker.. Så jag har praktiskt taget suttit hemma i lägenheten hela dan... å ja känner mig så seg... jag måste va ute å röra på mig.. annars blir jag galen...

Jag ska börja me en detox diet imorron den kommer bara å bestå av koffein.. dvs kaffe, cola, te inget mer... ha vi får se hur länge jag pallar...

Å som jag har berättat tidigare mitt konto e nollställt sen en vecka tillbaka å shoppingabstinesen is killing me... å jag har räknat ut hur mkt pengar jag kommer att ha tills jag kommer hem tills Stockholm e katastrofalt lite... 300 kr efter alla räkningar, dvs 300 kr å köpa mat för tills 24 nov... d e lungt men d betyder inget shoppande till ja kommer hem...

Jusste jag har haft värsta cravingsen efter räkor den senaste veckan.. räksallad, räkmacka,  wokade räkor.... ja e inte på smällen så ni behöver inte oroa er.... ;)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Nazli! om du redan är shaky och har magsår tror jag intr att en koffein detox är det bästa? Det kommer göra dig mer shaky?

2008-10-23 @ 05:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0