tenta ångest

Min lärare mailade mig precis, hon skrev att jag skulle komma förbi hennes kontor på onsdag vid 10.30 för att hämta ut tentan hos henne. Jag menar kunde de inte ha gjort så från första början???? Nu har det varit en hel veckas daltande och spring hit och dit.... Och d komiska e att jag får ut min andra ordinarie tenta dagen efter....

Samitidigt som jag va i skolan och tjafsa om min gammla tenta va jag och hämtade en annan tenta som jag lämnade in när jag va i Stockholm och jag hade blivit godkänd men jag fick också beröm av läraren vilket inte händer så jätteofta.....

Sist va d i maj... jag längtar hem sååå himla mkt.. göra lussekatter, dricka julmust, kolla på SATC filmen...


Kommentarer
Postat av: Mallan

Kul att du fick beröm!! Gooooo Naaaazli!

2008-10-27 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0