toys

Jag hittade den här boken i Bokia på Hansa compagniet för nån månad sen... Jag vill verkligen ha den.... den e så himla tjejig å rolig å bläddra i.... Den här boken känns så Jag... men den va svindyr... men jag hittade den på Bokus idag för cirka 250 kr... får önska mig den i julklapp eller köpa den som Grattis present  till mig själv om jag får en praktikplats...




Sen har jag faktiskt kollat på 2 st disney filmer idag... jag har en hel del att ta igen om man säger så... jag har knappt sett några... men idag så blev d Askungen å Sagan om Ariel... men tidigare i veckan så såg jag Hajar som hajar, Tinkerbell och Madagaskar d va skitroliga.... men jag blev faktiskt ännu mer deppad efter att jag såg Askungen... jag behövde inte se sånt ida... men den va verkligen bra... 


Igår när jag va ute på stan så hade Åhlens en kampanj för Sex And The City filmen... d va en tjej som hade på sig en jättefin svart tubklänning, sminkad som Carrie som satt på en Soffa alldeles vi entre på Åhlens... skitcoolt... jag blev sugen på att köpa filmen igen.. Jag har redan fått ett ex av filmen men den e i Stockholm.. så vi får se den när jag kommer hem snart...


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bok! :P



men den där bh:n ser jätteobekväm ut! haha, men ändå ;)



wooow, lets klä upp oss!^^

2008-10-26 @ 16:16:43
Postat av: Anonym

jag vill ha den rosa diamantringen ;)

2008-10-28 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0