Trött....

Jag e i biblioteket å håller på att somna av trötthet... jag har en föeläsning om en halvtimmen men jag pallar inte å ta mig till skolan... 10 min promenad... samtidigt så håller jag på skickas från den ena till den andra i min omtentamens bullshit... Jag har en omtentamen som ska in nästa vecka men jag har inte fått instruktionerna än.. administrationen skickar min till läraren å läraren skickar mig till administrationen... Å inte nog me d så har tentan blivit mkt lättare för d som läser den här terminen än för ett och ett halvt år sen... nu e denna tenta en grupptenta medans då d va en enskild tenta.....Vårat program blir lättare å lättare för varje termin som går men för våran årskurs el klass så e d alltid den svåra vägen....

Jag har fortfarande inte hört nåt om praktiken.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0