va härligt me lite goda nyheter

Jag fick ett samtal runt halv två tiden ifrån en av mina bästa vänner i Stockholm.. Ems berättade att hon hade tagit sitt körkort! Jag är så stolt å glad för din skull.. Jag har typ världens lust å bara hoppa å flumma runt... men d e lite svårt just nu... Nu e d 2 personer i vårat gäng som har tagit körkort d e bara 5 to go.... Jippi snacka om att jag har lust å  åka på världens roadtrip... Va säger ni tjejer killsafari nästa sommar?? efter Turkiet resan såklart... som by the way måste börja å planera å organisera... men d kan vi ta när hela gänget e samlat i Stockholm i december...

Jag är hemma hos Avin å "övar" på att bo hemma hos henne så vi håller på att ladda ner alla filmer som går på bion just nu.. hon har ingen tv hemma hos sig vilket jag tycker e skitbra för då kan vi fokusera på våra tentor...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Joo planera är viktigt! Bra att vara ute i god tid också, då är ju årets händelse ;)

2008-10-10 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0