Varför ska jag alltid råka ut för en jävla massa????

Ärligt talat hur kan man ha en sån jävla otur? Jag råkar ut för en massa tråkig saker hela tiden... Ja menar nu senast om det här med dansen.. Nu har jag fått ett svar på mitt arga mail å det enda hon har å säga e att jag måste betala och att nu förstår jag varför din avanmäla inte finns... ja men va fan om jag avanmäler mig till nåt via telefon så förväntar jag mig att jag ta mig fan blir avanmäld.. så jag skickade ett mail å berätta att jag har tagit kontakt med konsument verket..... och jag skrev återigen att jag har ringt å blablabla å hur hade ni gjort om ni hade varit i min sits????

Se jag får konstiga räkningar, jag ramlar, jag e ständigt sjuk, jag lever på csn lån, jag har inte hört nåt om praktiken än, listan  e lång å jag kan fortsätta hela dagen lång. men d kan jag inte för nu måste jag till UMAS å lämna ett jävla  blodprov... fan om d inte kan hitta mina kärl på första försöket .... shit ja kommer att ha sönder halva sjukhuset.... å jag kommer inte att några pengar till att tröst shoppa eller att ta bussen för den delen.... jag har 0 Kr på mitt jävla konto tills på freda...

Å jag har max sovit 2 timmar i ´natt på grund av alla jävla bilar å bussar som har åkt.... å trots att jag har tagit starka tabletter för att coola ner min förkylning å muskel smärta har ja inte kunnat sova.....


Vilken jäkla dag det här kommer att bli.....

Kommentarer
Postat av: Nilla

nej det är bra nazli! ge inte upp och fortsätt pusha argt! annars ger de sig inte, de vill bara lura dig. vi står bakom dig!^^

Hota med sverker olofsson!!



Du måste ta det lugnt(lättare sagt än gjort i know>__<) vi ses om en månad och då blir det temakvällar hemma hos mig!^^



2008-10-20 @ 10:37:38
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nilla

aj fan, glömde att det är oktober -__-



om två månader iaf^^

2008-10-20 @ 10:38:41
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

jag ser framemot alla temakvällar å allt skoj vi kommer att ha... ja längtar

2008-10-20 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0