vilken mäktig känsla

Jag sitetr hemma å kollar på NHL premiären på TV4 sport och jag måste säga vilken mäktig känsla... Jag önskar verkligen att jag va där.... Mats Sundin va där å släppte pucken å han fick stående ovationer... shit va d va mäktigt... D står 1-1 mellan Pittsburgh å Ottawa...


Jag kollade på den första halvtimmen av Stjänor på is men jag blev inte fast... Nej jag e en hockeybrud... men jag måste säga att de väldigt modigt av d att ställa upp på Stjänor på is... jag skulle nog inte ha vågat d... Snacka om att jag e avis på hockeyexperterna å alla åskådare som e på Globen arena... å ser matchen live 

Jag måste berätta att Pittsburgh har en spelare som heter SATAN hahaha en kille man ska va rädd för!

Kommentarer
Postat av: Belle

Kollade också på Stjärnor på is, men det var lite lamt eller hur? Det blev aldrig spännande. Men jag skulle också vilja isdansa :)

2008-10-05 @ 12:58:39
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Belle

Kollade också på Stjärnor på is, men det var lite lamt eller hur? Det blev aldrig spännande. Men jag skulle också vilja isdansa :)

2008-10-05 @ 13:01:31
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

d va inte som lets dance... jag e för rädd för att ställa mig på skridskor... va me om en olycka när ja va lite... men ja kan heja, ja e jätteduktig på d...

2008-10-05 @ 13:29:02
Postat av: Belle

De var lite mer fart i Let's dance och jag antar att man kan variera Let's dance lite mer också... gillade det programmet, fick mig alltid att vilja dansa :P

2008-10-05 @ 19:41:15
URL: http://2livelife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0