What i have done so far

Jag har faktiskt inte gjort så speciellt mycket utan vi har käkat, min mamma har gjort super goda biffar eller hamburgare... så vi har käkat såna me pommes frites å sallad sen har jag i princip latat mig å laddat ner en jäkla massa filmer å serier.. så d ska bli film å serie maraton nån da när vi orkar...

Sen så följer jag Sverige matchen mot Portugal inte på tv utan på nätet..  å Sverige har spelat ganska hyfsat, jag håller tummarna för att Zlatan gör mål såklart... en av mina favoriter i svenska landslaget.

Jag saknar Stockholm skitmycket... jag längtar hem till vännerna å familjen å alla härliga shoppingställen som finns i Stockholm. Men jag har planerat å unna mig själv en timme hos frissan.. jag tänkte gå på en hårdetox behandling.. men jag har inte bestämt mig när utan d får bli nån gång snart


Som jag hade berättat igår så va jag på bio å såg Vicky Christina Barcelona å jag rekomenderar den starkt den va sååå bra sjukt rolig måste jag säga... jag tyckte att påminde om Scarlett Johansson rollfigur å Penelope Cruz rollfigur en salig blandning av d båda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0