äntligen freda!

Jag sitter i biblioteket och pluggar, bloggar å kollar min mail samtidigt... jag väntar på ett mail ifrån en som jobbar på röda korset i sundsvall..... Hon verkar låta positiv till en praktik under jan- jun 2009 så vi får se håll tummarna.......


Jag måste börja å organisera lägenheten å börja småpacka inför månda, jag ska försöka få me hem saker som ja inte behöver här till sthlm så att flytten i nov inte blir så jobbig.... Jag känner mig fortfarande litesmålycklig över att jag shoppade igår ;) sen har jag haft värsta harry potter maratonet.. jag har kollat på två filmer om dan under denna vecka... eftersom att jag inte har kunnat sova å sen för att jag vill lämna tbx d till min kursare så fort som möjligt....

Jag har inte planerat nåt för ikväll så jag kanske går på bio själv eller så pluggar jag.. alternativ 2 e egentligen bäst men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0