äntligen hemma

Jag är hemma!!! jag skulle ta 19.14 tåget från Malmö men jag lyckades å ragga en plats på 11.15 tåget... fast d tåget va 45 minuter försenat :( men nu e jag hemma å jag har gått igenom min post å käkat lite mat.... Jag fick veta att jag blev godkänd på min sommarkurs... jag känner mig såå glad över d...

Nu ska ja gå å packa upp väska å dricka en massa te å hugga in i böcker jag har köpt från adlibris... den här gången blev d en bok om Marylin Monroe, dracula och diagnos duktig


Grattis Nix på födelsedan

Kommentarer
Postat av: Belle

Tack Nazli :)

2008-09-12 @ 10:16:12
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Mallan

Grattis, va skönt att både du och Nix blev godkända på sommarkursen! (inte för att jag nånsin tvivlade haha:P) Bra kämpat!

2008-09-13 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0