äntligen lite utvilad

jag har kunnat sova lite mer än vanligt inatt, och sen att jag har ett seminarium har gjort att jag verkligen kunnat vara seg imorse... Ja å sen har jag fått veta att det inte blir någon New York resan för min del, de vill ha 8000kr på kontot idag å det finns ingen möjlighet till delbetalning.... ja menar man kan inte åka på resa å inte ha några fickpengar speciellt New York....

Den här veckan har jag fullt upp med föreläsningar och en massa plugg och det underlättar inte när böckerna från adlibris och bokus aldrig kommer..... Jag vill så gärna ha lite roligt... ja e extremt sugen på Starbucks kaffe så jag kanske åker på en lite tripp till köpenhamn i helgen eller nåt... men ja måste välja mellan d eller å se Timrås premiär match på en sportbar...

Jag längtar tills den 25:e för jag har bara 400 på kontot... resterande pengar e till helvetes jävla böckerna som jag aldrig får...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0