Äntligen så startar Elitserien

Ärligt talat så klarar jag inte av att plugga just nu, jag har fört över min dokument på ett memorystick å tänker ta me d hem så att jag kan plugga när jag har fått i mig ett par liter kaffe... Jag sitter vid en så kallad tyst zon å d finns 2 tjejer som pratar så jäkla högt jag svär deras ljud nivå ligger på 3000 decibel ;)... Jag fattar inte fattar d inte vad en tyst zon e för nåt.. å jag lyssnar på mp3.... så ni kan föreställa er hur högt de pratar.....

Ikväll så drar Elitserien igång äntligen, jag har köpt biligan som kommer me Aftonbladet, jag måste köpa cola till ikväll för att jag orkar inte dra till O´learys ikväll... men den 18 ska jag definitivt gå toll O´learys för att d e Timrås premiär match tjoho..

A nu ska jag åka hemåt för att jag pallar inte va på d här "dagiset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0