Back to Malmö

Jag kom fram till Malmö runt 11 tiden tack vare att tåget var 15 mniuter försenat som vanligt..... kom på något nytt SJ och sluta va som SL....... Jag känner mig mörbultad och sjuk efterasom att det satt en tjej bredvid mig nästan hela resan och hon va sjuk som satan.... hosta å nös i princip hela tiden... 

Jag sitter på centralen i Malmö och väntar på att tjej som hade hyrt min lägenhet ska komma och lämna nycklarna till mig... förhoppningsvis är hon här kl 13 som planerat, jag hatar när folk kommer försent, men jag kan förstå att man blir sen ibland men det finns gränser för hur mycket  man kan ta.....

När jag har fått mina nycklar ska jag hem och dumpa resväskan och laptopen för att bege mig ut  och storhandla.... jag behöver allt!!!

Jag har redan fått hemlängtan men jag vet att det inte är så långt kvar tills jag kommer hem, Thank God! och imorron så börjar skolan på allvar.. så d gäller att va vaken å på gång annars kan den här terminen gå åt helvete... tempot verkar va mkt högre och sen har vi praktiken on top of that... jag måste skriva en ansökan och börja maila d till folk senast på freda..... 

Jag bloggar igen imorron bitti och berättar hur allt har gått

 

Kommentarer
Postat av: kitty

Spännande, Nazli. Och laptopen fick hänga med, läser jag.

2008-09-03 @ 23:42:45
URL: http://kattungejavel,blogg.se
Postat av: Mallan

Vi får peppa varann allihop, så ska vi nog klara den här terminen också:)

2008-09-05 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0