Bortglömd?

Blir man liksom bortglömd när man lämnar Stockholm för att fortsätta me pluggandet i Malmö? När jag säger så,så menar jag inte mina vänner utan en annan person. Jag har haft en konstig känsla av att men jag kan liksom inte förklara d här utan jag får ta d i mailen sen när jag har fått i mig lite vatten... D kan liksom va fastan som får mig å bli extremt irriterad just nu och få mig att lacka ur utan nån anledning... Tänk va lite vatten kan göra för humöret!

Sen har jag haft en mysko känsla som inte går å beskriva men ja e liksom skraj för att vissa personer har kollat upp mig på nätet... Ja vet d låter hel mysko.. återigen d kan va vätskebristen som ställer till d... jag återkommer om d imorron ;)

Finland har precis  gjort ett mål mot Sverige i ishockeyn :(  meh kom igen Sverige

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Å inte kunde vi klå den rödsvarta örnen heller i fotboll.

Du kan alltid öppna dig på mejlen. Kram.

2008-09-07 @ 09:21:01
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Nilla

håll ut! du är stark! :)



vi kickar spionens arsle om vi hittar'n..! ^^

2008-09-07 @ 17:07:40
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0