d kanske blir praktik ändå....

Jag fick veta igår eftermiddag att de som läser kandidatprogrammet får gå på praktik trots allt... d har varit något missförstånd ifrån studentvägledarens håll..... D va ju skönt d, men nu gäler det att söka praktikplatser... prag, rom, london vet jag erbjuder praktik till våren så min ansökan kommer att bland annat skickas dit ;) sen pratade jag med en kvinnojour uppe i sundsvall å de erbjuder inte praktik (de jävlarna) ;) men jag vet att lägenheten i sundsvall e ordnad om ja vill dit..... redan pratat me bostadförmedlingen ;)


Jag känner mig lite bättre ida trots att jag sover lika illa som tidigare.... seminarierna e avklarade så d e bara å plugga inför tentan å förbereda sig inför d. sen har jag en omtentamen från första terminen som måste göras klart på lörda så att jag kan lämna in den på månda med en annan tenta som jag har fått göra 4 ggr nu efterom att läraren kommer på nya saker jag ska lägga till.......

Ikväll spelar timrå mot brynäs så jag kommer nog att gå till O´learys ikväll för att se matchen....

Ha d gott

Kommentarer
Postat av: Nilla



vad skönt att de inte var fullkomliga idioter..och.. vilken slump!! håller i en lista på städer som går att bo i under början av nästa år, rom/florens/london/prag...



muaha, ska stalka dig ;) ska tvinga dig att sova med hjälp av en påse John Blund.. (eller lite Johnny om du föredrar det ;))

2008-09-25 @ 17:02:46
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

d e väl klart att vi ska bo ihop om ja åker till italien el nån annanstans i europa... jag tror att jag fördrar johnny eller nån het hockeyspelare

2008-09-25 @ 19:06:19
Postat av: Ems

skönt att det löst sig, låter som bra platser:) glöm inte att ta med extra sängen till då jag kommer och hälsar på:)

2008-09-25 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0