Jag gillar inte SJ just nu

Jag har inte haft så mkt för mig ida.. va i skolan i typ en timme å fick ut  min tenta... sen luncha ja me en vän, därefter gick ja till stationen å fråga om ja fick åka me tåget som gick vid 14 tiden... jag har en giltig biljett å allt fast biljetten gälller för 19 tåget men ändå... Men Nej absolut inte.... ja fick inte åka me så nu sitter ja i bibblan å gör ingenting...

Igår kväll så skulle ja tvätta å d gick som d alltid går... bråk i tvättstugan... den här gången me två afrikanska killar... den ena försökte först å lägga in en stöt me att ha en bebis me till tvättstugan... d funka inte så han tog me sig lite böcker å satte sig på bordet å låtsas pluggade.... sen kom hans polare å in å då fråga den ena om han kunde tvätta... den andra som låtsas plugga hade lagt in sitt barns kläder i torkskåpet..........  Jag blev så sur så ja sa till de har ni bokat en tvätttid??? de sa nej men d går väl bra ändå... Nej det går inte bra för att jag håller på att tvätta jag behöver tumlaren å skåpet oxå.... Nej men lugna ner dig blablabla... sen börja de å svära åt mig på sitt språk.... Jag pallar inte längre.. jag kommer att bryta ihop närsomhelst... seriöst...

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

guu vad störande!

2008-09-29 @ 18:33:33
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0