jag måste hitta en toa nu!!!!

d va planerat att jag skulle plugga hela dagen, men en tjejkompis kom förbi skolan så vi bestämde oss för att äta lunch och sen åka till bernstorp. Bernstorp e en liten håla i malmö där media markt hade öppningsinvigning idag. Jag köpte inte något men jag va en millimeter ifrån att köpa en ipod för 888kr å en plasma tv för 350.000 kr..... å de har avbetalning ;)...... å sen såg jag en asus laptop för 3000 kr så den kommer jag att köpa nästa månad.... efter d så åkte vi till en arab affär i närheten av stället som min kompis bor på å handla... ja va så kissnödig att d va helt fucking sanslöst... ja leta efter en toalett på kyrkogård å två bensin mackar men d fanns inga så jag frågade en anställd på arab affären om d fanns en toa å låna å d gick bra.... hade det inte gått bra så hade jag planerat att säga att jag e gravid å måste låna toan pronto annars får jag humrsvägningar........


Just nu e jag hos hemma samma kompis som jag har umgåtts me ida å vi ska käka midda snart å jag följer timrå matchen via internet........

jag sakner er tjejer hemma i sthlm asmkt vi syns snart

puss puss


Kommentarer
Postat av: Mallan

Usch..d e hemskt att va sådär kissnödig...tur att du hittade en toa till slut! :)

2008-09-27 @ 18:17:52
Postat av: Kattungejäveln

ja gravid är ett säkert kort, liksom "jag har fått mens" om man törs, för det ryggar killar åt, blir nervösa och typ tror att det är världens läskigaste sak "visst visst, gå in där... spring!"

eller så är de fäder och vana och skrockar bara lite. Men i 99 % blir de nerviga tror jag, på tal om såna saker!

2008-09-28 @ 11:29:38
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0