kaos

Just nu så är allt en total kaos.... jag har inte hunnit packa upp resväskan än och jag har inte hunnit åka till min kompis för att hämta de saker som jag lämnade kvar i malmö i våras...... måste göra allt d idag.

Jag hann inte ens komma hem igår förräns jag mötte mina kära grannar ute på torget där jag bor... me resväska å allt.... där står d å försöker att konversera... jag dissar d vänligt men d vill liksom inte ge sig.... ja va kan man göra bara en vecka kvar.... Jag kunde inte sova mer än 30 min inatt eftersom att det va sååå himla stökigt i korridoren folke skrek å banka i dörrar i princip hela natten... så jag känner mig ganska mörbultad just nu.. å min föreläsning börjar om 45 min...
back to reality !

Jag uppdaterar om hur d gick me föreläsningen runt lunch

ciao

Kommentarer
Postat av: Nilla

snart är du hemma igen^^



kämpa på Naazli! =)

2008-09-04 @ 10:08:09
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nilla

eek, slant med a knappen där.. O__O'

2008-09-04 @ 10:09:23
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0