london vibbar

Jag har en sån lust å åka till London å shoppa arslet av mig, men det finns ett probelm! Jag har knappt råd att leva.... Jävla CSN släng er i väggen era snåla jävlar.....

Jag har aldrig varit i London å d skulle va så jäkla kul å åka dit, ja vet på ett ungefär vart ja ska gå dessutom.... Harrods, hela oxford street, Primark, Topshop, Selfridges, Sephora,Starbucks.... u name it...

Just nu drömmer jag om ett par riktigt fina skor ex Manolos, en fin klänning Herve Legér, en kjol YSL, fin kavaj/jacka Fendi..... å en riktigt läcker väska... 




men nu måste jag tbx till verkligheten å plugga

ciao

 

Kommentarer
Postat av: Belle

Jag ska till London...

2008-09-27 @ 13:21:14
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nazli

när då???

2008-09-27 @ 13:22:44
Postat av: Belle

November :) med en del av min familj :)

2008-09-28 @ 08:33:37
URL: http://2livelife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0