Lörda, sönda och Britneys revansch

I lördags hade vi skitroligt på resturangen.... vi käkade en massa och dansade en hel del.... men mer än så hände inte. Det fanns inga snygga killar å ragga på som vanligt ;) så ja vad kan man säga.... Igår så gjorde jag inte så mkt utan jag gick till IKEA och handlade lite.. sen tog jag d lungt och lagade lite mat, jag gjorde en supergod wok på kyckling och grönsaker.....

Och Jag mste säga att jag är riktigt glad för Britney Spears skull hon vann 3 priser av 3 under nattens VMA:s... hon har fått revansch och det med besked.... Så det ger hopp om att även om man e lägre än botten så går det att ta sig ur det och ta revansch...

Dagens föreläsning va jävligt intensiv vi började klockan 8 och slutade 10.. ja e såå trött, jag har äntligen fått mina csn pengar så senare idag ska jag åka in till stan och shoppa lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0