Lund

Jag kunde inte uppdatera bloggen igår eftersom att jag mådde riktigt dåligt...  Föreläsningen va skittråkig eftersom att det va en repetition av det vi har lärt oss de 3 sensate terminerna.... men efter föreläsningen åkte jag till IKEA å och köpte nya handdukar och sen efter de så åkte jag till Willys och handlade lite grann... Jag har inte kunnat  sova alls inatt på grund av att jag hade så ont i magen... men idan så ska jag åka till Lund och shoppa lite och sen har de nåt evenemang där man får gratis saker som exempelvis glas, muggar, block, pennor, nudlar osv.. jag har aldrig varit på ett sånt men tjejerna som jag ska dit me har varit där tidigare.... Imorgon ska vi på en turkisk resturang för att fira en av tjejerna som fyller 25 på onsdag.. så d ska bli kul.. och sen va d ett tag sen jag käka turkisk mat.. som by the way e riktigt gott.... Ja d va jag har planerat så här långt sen får vi se vad som händer...  
 



Kommentarer
Postat av: Mallan

Ät åt mig också:P

2008-09-05 @ 13:11:39
Postat av: Nazli

d ska jag

2008-09-06 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0