nu känner man av den riktiga stressen

Jag har ett seminarium imorron å praktiksnack på onsdag.. å pluggandet har verkligen börjat på allvar... stressande börjar att kännas riktigt hemska å sömnproblemen är värre än nånsin...

Jag somnade vi tre inatt å vaknade halv fem med världens gråtattack, jag tordde att jag hade drömt men kudden va alldeles dyngsur av alla tårar... Jag känner mig så stressad å pressad över att klara av seminariet, tentan, kunna sälja lägenhets sakerna som jag inte längre behöver, skaffa en praktikplats, hålla kontakt me vänner, ha stenkoll på farmors hälsa ja listan e lång.... Allting känns såå äckligt jobbigt just, jag vill bara komma hem till Stockholm å till mitt rum i kallhäll...

Jag gick hemifrån vid 6.30 på morronen så jag har varit i skolan i snart två timmar...

Kommentarer
Postat av: Belle

Det låter inte bra Nazli :(

2008-09-22 @ 10:35:25
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Kattungejäveln

Nej det låter inte alls bra...

2008-09-22 @ 14:13:15
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Mallan

D låter som att du har d ganska jobbigt just nu...säg till om d finns nåt jag kan hjälpa dig me! Å försök ta dig tid att göra sånt du tycker e avkopplande också emellanåt! Vi människor måste göra lite som e roligt, för att orka me d som inte känns så roligt..

Stor kram

2008-09-22 @ 15:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0