Party party

Som jag berättade tidigare så skulle jag till Lund igår och det var sååå roligt men snacka om att jag fick ont i ryggen. Först så va vi på Lunds universitet för att de hade någon intro dag där de delade ut en massa gratis saker... jag kom hem med säkert 10 kilo gratis prylar.. som exempelvis block, kalender, pennor, tyg väskor m.m sen efter det så åkte jag A, H och F till Nova lund gallerian... d e verkligen jätteskoj där.... Efter att jag agerade lite personal shopper åt tjejerna gick vi till ÖB som ligger 5 minuter därifrån och handlade en del... Sen åkte vi hem till H och beställde hem pizza jag käka en räk och annanas pizza utan ost som vi super god... ja sen skoja vi runt och drack en massa te... H och H har tarot kort och lite sånt hemma hos sig så jag passade på å spå mig... korten sa att jag har känt mig otrygg bla bla bla och att jag skulle finna nåt som skulle få mig känna trygghet och stabilitet...

Ja sen så måste ja berätta att jag fastar sedan två dagar tillbaka, och det för att A fastar så man kan säga att jag sympati fastar.. d e skitroligt men jobbigt att man inte kan dricka vatten med d fuskar jag me. ;)

Ikväll så ska vi tilld en här turkiska resturangen som jag pratade om och snacka om att jag ser framemot d. och dessutom så har jag en ganska rolig nyhet att berätta.. jag har fått ett brev från min bostadsvärd eller vad d nu kallas och min uppsägning har gått igenom så jag flyttar hem den 30 nov!

A sitter vid sofforna och softar just nu eftersom att hon har suttit i 2 timmar och fixat naglar inför ikväll medans mina naglar går sönder en efter en.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Va skönt att allt har gått bra me lägenheten!

Äter du ingenting nu på dagarna??

2008-09-08 @ 17:21:27
Postat av: Nazli

nej jag fastade i 4 dagar men jag fick probelm me mitt magsår eftersom hela jag slogs ut... så jag har slutat me d nu... jag äter en ggr om dan när ja e i malmö å d vid 3 tiden så d känns inte bra å äta vid 20 tiden....

2008-09-09 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0