Ruinerad

Jag har beställt böcker ifrån Adlibris och Bokus å d är tyvärr inga chicklit böcker utan kurslitteratur... Beställningen har sammanlagt blivit på 1100 kr och det är bara hälften av böckerna jag ska ha denna termin.... Som tur är ska vi ha 8 böcker denna termin och vi använder i princip alla böcker på alla moment... det är inte som de 3 tidigare terminerna då vi fick byta böcker var 3:e vecka..... På de sättet är det skönt men det är inte kul och betala en klumpsumma på  2000 kr  allt på en och samma månad.... sen lönar d sig inte och låna böckerna heller för låne tiden är på 3 veckor....  Som tur e så kommer mina föräldrar att betala cirka hälften av summan men jag får så dåligt samvete..... Jag hatar verkligen högskolan och csn d ruinerar verkligen en totalt.....

Igår så va jag ute på stan och tänkte fira att jag hade fått mina pengar så jag tänkte belöna mig sjävl med nåt litet, men jag hittade så mkt att jag gick hem tomhänt och d va tur d. . För en kursare ringde mig på kvällen å berättade det här om böckerna.

Jag har föreläsning på eftermiddan idag och slutar kl 5 så d e inte lika roligt för d känns som att hela dan e förstörd eftersom att man inte kan hittat på nåt innan och efter föreläsningen e man helt slut så d slutar me att man går hem å vilar och pluggar.

Kommentarer
Postat av: Nilla

sen när du är klar med plugget blir du rik diplomat och kan köpa allt du vill^^

2008-09-09 @ 14:37:17
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Belle

Mina böcker kostade 1600 för en 12 hp kurs :/

2008-09-09 @ 18:39:02
URL: http://2livelife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0