snacka om en stressig dag

Jag har haft en av d stressigaste dagarna i veckan... jag hade tänkt å tvätta imorse men de hade snott min tvätttid igen!
Så jag bestämde mig för att boka om den och sen ta d lungt på morgonen och förmiddan, eftersom att föreläsningen börjar klockan 3 (trodde jag). Så vid 11 tiden kommer jag ut från duschen å ska byta om för att gå in till biblioteket och ordna ett par saker, men en kompis ringer vid 12 och undrar om ja e hemma el i skolan.. ja va fortfarande hemma så säger hon aa men vi börjar klockan 13 ska vi ha sällskap till skolan ja tänke va fan! men vi börjar 3 ahhhhhhhhh... ja slänger på mig kläderna å åker till caroli (vi skulle mötas där) ja blir sen hon blir sen... d slutar me att vi missar första timmen... vi va så stressade..... men vi tänkte strunta i skolan helt så vi gick å käka falafel... vi käka så snabbt att vi fick ont i magen.. så ringer en kursare var e ni.. han ska dela ut seminarie upg och vi ska bli indelade i grupper... så me kaffet i handen kutar vi till skola å e där sista timmen.... Jag har fortfarande ont  i magen av denna sjukt stressiga dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch sånt är så jobbigt, när man tror att det finns mer tid än va d gör! :S



Du får ta det lugnt och kolla på nån bra serie ;)

2008-09-21 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0