Snälla Sundsvall ge mig en praktikplats

Jag kom hem inatt... tåget va i tid för en gångs skull... å sen va mina föräldrar super gulliga å kom in till stan me bilen å hämta upp mig, så jag slapp ta 00.20 tåget hem..... Jag fick ut tentan igår å den verkar va relativt enkel inte allt för komplicerat.... vilket känns skönt för jag har tänkt å åka in till stan imorron å handla lite... behöver läppglans bland annat...

Jag har inte hört nåt från Röda Korset i Sundsvall så jag bestämde mig för att ringa den här personen som jag har kontakt me å hon e på tjänsteresa å kommer tbx imorron så jag får ta å slå henne en signal å se vad hon har å säga....
Jag vill verkligen ha en praktikplats i Sundsvall för då kan ja liksom flytta hemifrån på riktigt å skaffa mig en bra å fin lägenhet.. aja men jag måste  sätta igång me pluggandet men vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0