sönderstressad till max

jag är fortfarande alldeles söndersliten, jag sover inget alls å har svinont i magen.... Jag har precis fått reda på att de som ska ta kandidatexamen inte får gå på praktik nästa termin. jag fick veta ifrån syo förra terminen att praktik ingick i kandidat programmet..... Just nu e jag panikslagen till max, jag har sagt upp lägenheten, planerar på att sälja nästan allt... så just nu vet jag inte vad jag ska göra... Vi har blivit fullkomligt lurade av Malmö Högskolan sen dag 1... de kommer med ny information hela tiden... saker som inte stod på programplanen när man sökte denna helvetes jävla utbildning...... Vi ska iallafall prata me ledningen ida... å löser d sig inte så tänker jag hoppa av å flytta hem till Sthlm eller nån annanstans... vi får se har inte tänkt så mkt på d än...


Ska bli skönt å komma hem på månda, å få göra huvudtentan i Stockholm....

Kommentarer
Postat av: Nilla

vadå? säger de att dem som ska ta en kandidat inte får göra praktik alls? vilken bluff?!

2008-09-25 @ 03:50:56
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Mallan

Meeeh!! Har dom sagt nåt så e d väl d som gäller, sånt där kan dom ju inte bara ändra helt plötsligt...!

2008-09-25 @ 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0