stupid mail

Jag borde inte ha öppnat min mailbox.... jag såg att jag hade fått ett mail ifrån en av mina helvetes jävla lärare... Jag har berättat tidigare att den här människan har kuggat mig minst 3ggr å gärna fortsätter att göra d... så jag mailade männsikan för ett tag sen å bad om att få en ny examinator... Jag fick ett mail ifrån den här idioten å ja öppnade den... d stod att jag tekniskt sätt inte har blivit underkänd mer än 1ggr å att han endast har begärt komplettering... en komplettering som jag inte genomför korrekt... men hallå du kommer med nya fel å nya saker som jag måste komplettera.... iallafall så sa den här männsikan att jag ska komplettera 1ggr till och sedan ska han och en examinator gå igenom tentan.. och gissa vem den andra examinatorn är????

Jo språkfacisten d e en dansk person som klagar på min svenska... hon tycker att jag ska ta en 30p svenska kurs...hon gav mig fullständigt underkänd på en av hennes tentor första terminen... jag har inte gjort om den än... jag blev totalsågad... tro mig jag har aldrig blivit så kritiserad över min svenska som av henne... hon tycker att jag pratar dåligt, skriver dåligt å uttrycker mig dåligt.... ja men d e klart... stackarn om hon hade läst min blogg..... katastrof..

hon skulle kalla den här svenskan för arabiska eller nåt.....


Ja nu kan jag inte fokusera på min tenta som ska in i övermorron jag tänker bara på d här jävla mailet 

Kommentarer
Postat av: Nilla

"hon skulle kalla den här svenskan för arabiska eller nåt"

haha, nazli du är så rolig! XD



äh, språkfascister kan gå och dränka sig! VI är ju språkare! Du äger henne! ;)

2008-10-01 @ 10:33:42
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0