vilken sjuk helg

Jag åker hem till Stockholm för att fira en av mina bästa vänner Nix som fyller 21, d slutar med att jag sitter på Danderyds akut med min farmor som har brutit höften.... Hon fick opereras inatt och just nu e hon på uppvaket...... D här känns inte alls bra för min del, jag har en sånt jäkla dåligt samvete för att jag måste åka hem till Malmö imorgon... Jag har ett seminarium på dan som d e obligatoriskt närvaro på... å föreläsning hela veckan lång... första gången under min högskole tid som vi har föreläsning fyra dagar av fem... Jag vill verkligen va här men jag vet inte vad jag ska göra mina föräldrar å farmor säger att ja ska åka å att d inte e nån fara men jag känner mig som en svikare... först mot Nix å nu mot min farmor.....

Nix ja e jätteledsen för att ja missa din fest, ja ville verkligen inte d... ja kommer hem den 29 å e här fram tills 7 okt så ja lovar å följa me ut ett par ggr under den veckan... hoppas att ni kan förlåta mig

Kommentarer
Postat av: Belle

Herregud Nazli, det är ingen stor grej :) vi tar igen det :)

2008-09-14 @ 19:34:11
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Nilla

är din farmor okej nu då? ha inte dåligt samvete, hon skulle vilja att du gör bra ifrån dig i skolan^^

2008-09-16 @ 11:29:47
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

hone fortfarande på sjukus, läget e ok men ja har inte fått höra nåt mer....

2008-09-16 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0