15 poäng avklarade

Jag har fått mina tentamensresultat å jag har blivit godkänd på alla moment förutom ett seminarium. Sammanlagt är det åtta uppgifter som jag har lämnat in och jaghar fåt tillbaka sju svar.

Nu i veckan har jag ett seminarium och nästa vecka har jag ett till seminarium, jag hoppas att de inte allt för komplicerade, min hjärna är lite ur fuktion eller rättare sagt inställd på iphone ;).

Ikväll så ska jag å Nilla köra ett rock pass på friskis, d va längesen jag va på friskis men jag har längtat.




Kommentarer
Postat av: Belle

Grattis Nazli! Skönt att ha det avklarat :)

2009-04-20 @ 10:31:42
Postat av: Nilla

Wohoo grattis!^^



2009-04-20 @ 22:27:38
Postat av: Mallan

Grattiiiiiisss!!!

2009-04-28 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0