barn? hell no!

Shit de senaste veckorna har jag verkligen insett hur mycket jobb och tid man måste lägga ner i hemmet när man har en familj. Jag ser min mamma på ett helt annat sett nu än vad jag gjorde tidigare... hon e en superhjältinna! Hur kan man jobba å ta hand om 2 barn och sköta hemmet dessutom. Jag har inga barn men jag har en massa extra ansvar nu eftersom att d e så just nu och d e ok... jag har valt d helt frivilligt... men min 18 åriga syrra stökar ner som en 5 årig å de dagar då jag inte lagar mat så ser hela köket ut som att va har haft inbrott i d!

Så de senaste 10-12 dagarna har jag städat, tvättat, lagat mat, tagit hand å ärenden, fixat me en massa.
Å ja e grym på d men jag ser ut som FAN just nu.. ja e sjukt trött å sliten... å min förkylning som jag har haft i mer än en månad e fortfarande kvar....

Så jag kan lugnt säga att jag ALDRIG kommer att gifta mig eller skaffa barn!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Heeej! Jo det är tungt att ta hand om ett hem kan man ju lugnt påstå! Mammor är fantastiska! Men du gör det bra!! Saknade dig idag en massa :( Massa kramar!!!

2009-04-10 @ 20:56:03
Postat av: Nazli

jag har saknat er massor oxå

2009-04-10 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0