Lingerie, Make up, Shoes & Books

Jag har precis kommit hem från en snabb promenix till kallhälls centrum, eller rättare sagt jag va på posten å hämtade t mitt H&M, Nelly å Eleven paket.

Jag har köpt ett drös me underkläder, bland annat 4 st bh:ar, 8 st hotpants å ett nattlinne... fråga mig inte hur jag kommer att ha råd å betala fakturan som ligger på 1300 kr.

Från eleven ar jag beställt Hawaiian tropic aftersun lotion me vitamin E och aloe vera, 2 st lip gloss å en solkräm faktor 50 till Turkiet. Sedan har jag köpt ansiktsvatten å lotion + serum från boots no 7. Å 1 tvål, 3 shower gel å 2 body lotions från library of fragrance. Sedan har jag köpt tre olika lotions från collistar som e ett av mina favvo märken... jag upptäckte deras produkter när ja va i Rom me tjejerna.. eller rättare sagt jag fick ett drös me collistar prover ifrån Sephora so, jag testade när jag kom hem till sthlm.. Sen när jag va i Venedig 3 månader senare köpte jag en massa smink å bodylotions från collistar. Sist men inte minst köpte jag hem 5 burkar me aqualinas body mousse som doftar hur ljuvligt som helst.
D märket upptäckte ja oxå i Rom å d e ett jättekänt italienskt märke som jag älskar.
 
Från Nelly fick jag hem mina bruna högklackade gladiator sandaler som e hur snygga so helst.

Jag e så laddad inför Turkiet resan så d e helt sanslöst... I eftermiddas klickade jag hem 6 st engelska chick lit böcker så att jag har fullt upp på flygplatsen i alanya å istanbul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0