Rivieran?

Finns det nåt ställe i Sverige som kan vara en motsvarighet till Franska rivieran?
Ja faktiskt enligt mig så gör d det, det finns säkert fler som håller med om detta.
Vart finns detta stället? Jo den finns i västernorrland rättare sagt Alnön som ligger en bit utanför Sundsvall. Jag har faktiskt varit i Sundsvall 2 ggr tidigare å jag älskar Sundsvall som fan! Jag kan faktiskt kunna tänka mig att kunna leva där. En jävligt härligt stad måste jag erkänna.

Jag kan säga att jag har varit på en massa olika ställen som anses va "fina" men alnö e d stället som e helt klart bäst. Jag har varit på vaxholm 51 miljoner ggr, mariehamn, sigtuna,, sthlm skärgård, alla fancy ställen som man kan åka me motorbåt.. men alnö e helt speciellt å jag har bara åkt förbi jävligt snabbt... så ni kan tänka er hur fint d e

Jag ser framemot min å tjejerna tripp till Sundsvall i sommar.... Längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Alnö rocks!.... sigh



Det underbarigaste ställe att bo på under sommaren..

2009-04-25 @ 09:21:09
Postat av: Nazli

vi köper ett sommarställe ihop, eller så bygger vi upp din farfars hus...

2009-04-25 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0