semester

d va längesen jag uppdaterade bloggen.. anledningen e att allt har varit så hektiskt på sista tiden, och det är fortfarande hektiskt... jag är sönderstressad.

D positiva är att vi hr bokat semesterbiljetterna idag. den 4 juni åker vi till alanya sen är vi där i 22 dar! så jäkla härligt... men d roliga e att jag har en tenta inlämning den 4 och den 6 har jag ännu en tenta inlämning. så d blir hektiskt d 3 första dagarna men annars e d lungt.

Igår så hade jag lite tid för shopping, så jag åkte till kista å brände 2800 kr på Gina Tricot. D blev en del leggings, shorts, å en supersnygg kofta/vårjacka i marin/rött/vitt me guldknappar

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

En hel sommargarderob mao! :)

2009-04-07 @ 11:15:04
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Nazli

nästan jag behöver skor

2009-04-07 @ 13:34:49
Postat av: Mallan

Härligt att vara borta i 3 veckor! Då får du verkligen vila ut! :)

Vårjackan låter ju jättefin! Måste få se :)

2009-04-10 @ 08:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0