ännu en anledning till att shoppa

Jag fick ett bekräftelse mail för ett par timmar sen att jag är registrerad på en pilates kurs som börjar den 30 aug. Så detta ger mig en anledning till att ge mig ut på stan å shoppa. D känns lite orättvist å behöva betala 1400 kr för en kurs som går på en sönda eftersom att d e den enda dan på veckan där jag kommer att va ledig under hösten.... Jag vet att samma pilates pass går på vardagarna för 1000 kr... Men kan jag inte så kan jag inte... men ändå..

Så jag får planera in nån da å åka till NK å köpa träningskläder... jag älskar deras sportavdelning.. Så nu e jag extra glad i och med att jag får shoppa lite mer :)..

Men samtidigt e jag lite nojig över hur jag ska fixa mitt hektiska schema under hösten, jobba 3 dar i veckan, uppsala 2-4 dar i veckan, å allt annat som ska göras under hösten. Men jag ska ta mig fan fixa d..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur orkar du me allt?

2009-08-17 @ 10:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0