back to school!

Jaha då va d dags! Tillbaks till skolan, för sista terminen någonsin... ja när d gäller för program studier, jag kommer förmodligen å läsa italienska på kvällstid i framtiden...

Sen efter skolan ida är d  sista jobbpasset för veckan puh! Den här veckan har varit sååå äckligt stressigt, jag har sovit max 3 timmar per natt å jag e fullkomligt slutkörd å d e bara onsdag ida.

Jag å syrran vakna runt samma tid så hon går runt i lägenheten å sjuger back to school från Adam Sandler filmen Billy Madison... å den låten har hon inte tillängnat till sig...


Jag längtar tills lörda för tjejerna kommer hem till mig på film å taco kväll!

Veckans höjdpunkt va igår förmidda när jag va å hämtade ut Takida biljetterna! Men tyvärr så va veckans värsta dag hela igår eftermidda å kväll.... men men ny dag nya tag!


ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0