Chanel klänning å True blood

Imorse så gick jag till posten och hämtade ut min klänning som jag hade beställt från nelly.se. Klänningen är svart med ett brett vitt streck och påminner om klänningarna från Chanel.... Jag längtar efter att få använda den.

Jag såg på Perez Hiltons blogg att han har skrivit om Alex Skarsgård... Denna gång va d om när han va me i filmen kill your darlings, där han spelar en transa.... Jag har faktiskt sett den filmen för ett par år sen , den e faktiskt skitbra. Jag har börjat och se på den andra säsongen av True blood å jag är helt beroende av den serie. Jag plöjde igenom första säsongen för ett par månader sen. Gosh ni måste se den.






Här är bilden från perez hiltons blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, kan du inte visa den? Låter jättefin!



...uj Alex... why oh why? O_O'' haha

2009-08-14 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0