Jag vill ha en ny mobil NU!!!

Shit jag har inte haft världens bästa dag idag.. Åkte till mobilgruppen å va förberedd på att jag skulle få min iphone 3GS eller Blackberry bold idag men jag har tyvärr fått komma hem tomhänt. Jag fick veta att både Blackberry och Iphone är d enda mobilerna me mest klagåmål på..

I och me min otur när d kommer till mobiler å laptops fick ja helt enkelt ge mig. Så nu får jag veta i ett par veckor.... Jag har problem me min mobil nu  så jag måste köpa en ny mobil så fort som möjligt men jag vill ha en mobil som har allt!
Min nuvarande mobil fick jag köpa förra året efter en väldigt blöt midsommar firande som varade två eller tre dar om ja inte har helt fel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0