jobb och plugg

Jag har ringt runt under hela morronen för att få tag på den ena administratöreren efter den andra. Nu så vet jag att jag kommer att börja skolan runt den 28 aug och att min registrering är klar för uppsala, sen har jag pratat med de på examens enheten angående vilka papper som behövs för att ta ut min examen. Så därefter har jag fått ringa Malmö Högskola och Dalarna Högskola så att de ska skicka hem de papper som behövs både på svenska och engelska så att jag kan lämna in de till examens enheten i uppsala.

På jobbet så funkar d väldigt bra, d e stressigt av och till men i det stora hela så funkar d väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Kul att höra att det går bra och att du trivs på jobbet! :)



Kram!

2009-08-12 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0