Sen när ska jag läsa matte?????

När jag va i skolan igår så fick köpa kompendium för ca 250 kr, hela kompendiet består av en massa statistik å formel uppgifter... Inte nog me d så va jag och kollade på gamla tentor på Uppsalas hemsida. D e tydligen en sals tenta den 30 sep och alla frågor på den gamla tenta har me typ matte C å göra....

jag har inte ens läst matte C, och sen när har mitt program me matte å göra.... HJÄLP!!!!!


Jag hoppas att våran kursansvarig berättar för oss på föreläsningen om ett par timmar att d inte är en sals tenta och att d inte har me matte å göra utan me d här jäkla data programmet som ja inte ens vet va d e.... Jag har blivit som himla van vid att ha hemtentor eller rättare sagt mördar tentor på 24-48H som e p typ minst 15 sidor.....

En sals tenta den 30 sep skulle få mig att svimma!


Håll tummarna för mig....å hoppas verkligen att jag har fel!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det låter mysko!? Matte C? Är du säker på att det är rätt kurs du går?

2009-08-27 @ 10:20:23
Postat av: Nazli

tyvärr men d e rätt kurs... du ska se formlerna som ja ska kunna...

2009-08-27 @ 11:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0