snacka om att ha värsta kicken

Min jobbdag i da va sjuk kul.. Först så fick ja beröm av cheferna.... sen så hade jag två kunder som va hur snälla som helst... varav en va en egen företagare som tyckte att jag skötte mitt jobb super proffsigt.

Nu ska ja berätta om gårdagen, ja va i väsby å shoppade lite grann först 3 presenter till en av mina kusiner som blir 2 imorron, han får 2 st av presenterna sen e 1 av presenterna till min andra 2 åriga kusin.. en av presenterna som e till födelsedags barnet e från familjen och eftersom att jag har köpt en extra så vill jag inte få den andra kusinen ledsen.. de e så små.. För när min andra kusin blev 2 i våras så gjorde jag samma sak..  Jag behandlar alltid båda lika, köper ja nåt till den ena så får den andra oxå d.. för att undvika konkurrans, iallafall tills de blir äldre å förstår. Sen så köpte jag 2 par byxor till mig, å en ögonskugge palett från lancome. Jag köpte även ett par skor som e vita.

Ida så beställde jag hem en klänning från nelly.se som är chanel liknade ursnygg.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad kul att det går så bra på jobbet! ^__^b

Du kommer avancera fort där säkert!



2009-08-08 @ 10:21:29
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0